Review bicicletă hibrid Sprint Sintero Urban Plus 2018 Review-Biciclete.ro
www.review-biciclete.ro
Ajută-ne să creștem, DISTRIBUIE!
Review bicicletă hibrid Sprint Sintero Urban Plus 2018

Review bicicletă Sprint Sintero Urban Plus 2018

Sprint face parte din brandul firmei-mamă Maxcom Ltd. Aceasta este o companie bulgărească ce a început fabricarea primelor biciclete în anul 1996, fix cu modelele Sprint. Încă din anul 2001, după ce și-au modernizat linia de producție, produsele lor au început să fie vândute pe tot cuprinsul Europei, iar în prezent peste 95 % din bicicletele de top sunt trimise spre export. Compania deține o fabrică ce are o capacitate de a produce peste 400.000 modele velo anual, de diverse tipuri și stiluri de pedalare.

Încă de la lansare, în anul 1996, divizia Sprint s-a axat pe modele de calitate, pentru segmentul de piață de buget, pe care să te poți baza și care să fie flexibile, ajungând astăzi un pion destul de important între producătorii de biciclete din Europa de Est.

Modelul prezentat aici, Sintero Urban Plus este unul nou ce vine cu un cadru destul de bun, componente Shimano Acera și furcă Suntour Nex, la un preț de achiziție mai mult decât acceptabil.

Așa că citește în continuare pentru a afla mai multe detalii legate de componentele acestei biciclete Sprint.

  •  Cadru

Cadrul este format din aluminiu 6061 hidroformat. Acest tip de material vine cu adiții de siliciu și magneziu, pentru a fi mai rezistent și mai rigid față de aluminiul standard, dar și mai ușor în comparație cu alte materiale din care mai sunt fabricate cadrele, precum oțelul. Hidroformarea se referă la modelarea materialului cu ajutorul unei matrițe și a unui fluid la presiune ridicată. Practic, aluminiul este introdus în matriță, iar cu ajutorul unui jet foarte puternic de fluid, în general ulei, capătă forma dorită, întărindu-se în același timp.

Design-ul acestei biciclete hibrid se regăsește între un road bike și un MTB, dar forma generală a cadrului și poziția de pedalare va fi una relaxată, verticală, ceva mai asemănătoare unei biciclete de munte nu foarte sportivă.

Din punct de vedere estetic, cadrul se prezintă bine. Vine cu tuburi moderne, destul de înguste, cu triunghiul spate compus din țevi subțiri. Toate punctele de sudură au fost atent executate și șlefuite, astfel încât să fie aproape imperceptibile. Culoarea dominantă, un negru mat se combină foarte bine cu dungile roșii și cu logo-ul firmei argintii. Totodată, sigla de pe head-tube arată foarte profi. Cablurile nu sunt trase prin cadru, dar cele din spate vin atent prinse pe sub down-tube, oferindu-i bicicletei un aspect destul de curat.

Cadrul vine și cu două prinderi de bidon, lucru ideal pentru turele ceva mai lungi.

Review-Biciclete.ro vă pune la dispoziție un calculator cadru biciclete hibrid unde vă puteți alege mărimea bicicletei potrivită staturii dumneavoastră.

  • Furca

Furca din dotarea acestei biciclete Sprint este un Suntour Nex DS HLO, ce are amortizarea pe arc și o cursă de 63 mm. Be brațul drept, există și un buton de pretensionare, care este acționat mecanic.

Furca este una de calitate medie, dar care își va face treaba bine și care va reuși să amortizeze mare parte a denivelărilor întâlnite pe traseu, indiferent de natura acestuia. De la bordurile din oraș și până la pietrișul din păduri, suspensia Nex va atenua din șocul resimțit de ciclist.

Echipare bicicletă hibrid Sprint Sintero Urban Plus 2018
  • Transmisie

Transmisia, ca întreaga dotare a acestei biciclete hibrid, este una de calitate medie-superioară. Așadar, aceasta este formată dintr-un angrenaj Shimano FC-T3010, cu trei foi de 48, 36, respectiv 26 dinți, ce vine împreună cu o casetă CS-HG200 cu nouă pinioane ce au între 11 și 34 dinți. Deraioarele sunt Shimano FD-T3000 pe față și RD-T4000 pe spate, în vreme ce manetele shifter sunt Shimano SL-M370.

Așadar, mare parte a componentelor sunt Acera, mai puțin schimbătorul spate care este Alivio și manetele, ce fac parte din gama Altus. Acera poate fi considerat că aparține segmentului de produse upper-level din cele dedicate amatorilor, fabricate de cei de la Shimano. Așadar, vei avea parte și de calități tehnice preluate de la modelele profi mai vechi și de o fiabilitate mare a componentelor. Alivio este și mai sus clasat, fiind gama de vârf a sectorului dedicat amatorilor.

Una peste alta, calitatea transmisiei este una bună, rapoartele dezvoltate vor fi suficiente pentru a putea pedala pe toate tipurile de teren, indiferent de înclinarea acestuia, numai să nu te aștepți la performanțe care să te ajute să câștigi concursuri.

  •  Frâne

Sistemul de frânare este unul destul de performant, format din frâne hidraulice pe disc Shimano BL-M315/ BR-M315, cu rotor de 160 mm atât pe spate, cât și pe față. Acest produs, chiar dacă face parte din gama Altus, oferă o putere bună de încetinire și nu vei avea nicio problemă cu el, în condiții normale de pedalare.

Este drept că s-a observat, în special pe sectoare de drum foarte tehnice, în care frânele sunt utilizate intens, că modelul M315 are o tendință de supraîncălzire, iar atunci se va face simțită și prezența fading-ului. Dar atâta timp cât le știi limitările și nu încerci să le depășești, ele for funcționa foarte bine.

  • Roți

Roțile sunt compuse din jante de 28 inci de bună calitate, Mach1 ER-20 ce vin fabricate din aluminiu, cu pereți dubli și o greutate specifică ce nu depășește 530 g, care sunt echipate cu niște butuci decenți Shimano HB-TX505 atât pe spate, cât și pe față, plus o pereche de anvelope Continental CrossRide, numai bune pentru turele atât pe asfalt, cât și pe off-road.

  • Extra

Aici putem aminti aripile de protecție atât pe roata din față, cât și pe cea din spate, stop spate și angrenaj care vine cu protecție ce te va ajuta să nu îți murdărești pantalonii, în caz că te hotărăști să folosești această bicicletă pentru naveta zilnică.

În plus, vei observa și un loc special lăsat pe cadru care oferă posibilitatea montării unui portbagaj pe spate, iar șaua este un brand-name, fiind produsă de Selle Royal.

  • Greutate

Greutatea totală este de 13.5 kg, fiind una decentă.

Sprint vine cu o bicicletă Sintero Urban Plus care se prezintă mai mult decât OK. Cu un cadru cu formă destul de modernă, cu tuburi hidroformate și puncte de sudură curate și o furcă suficient de performantă și de rezistentă, vei avea parte de ture relaxante atât pe șosea, cât și pe off-road.

Totodată, sistemul de transmisie este unul destul de performant încât să poți pedala, fără probleme, indiferent de traseul ales, iar frânele, la rândul lor, sunt suficient de fiabile încât să ai parte de opriri în siguranță și exacte, oricând situația o cere.

Unde mai pui că și greutatea este una decentă, poți afirma că ai în față o bicicletă hibrid care vine cu un raport calitate/ preț excelent, costul de achiziție fiind puțin mai mare de 500 Euro.

Rating

Preț

Cel mai bun preț pentru bicicleta Sprint Sintero Urban Plus 2018 poate fi consultat aici.

Lasa un comentariu: